Pengar rullar in

Hej bloggen!
Jag och pappa sitter hemma i den nya lägenheten just nu och kollar på breaking bad, fast jag kollar inte så mycket. 
 
Det är faktiskt väldigt fräscht och så i lägenheten, men det fattas lite saker som vi behöver åka och köpa, typ saker till köket, handdukar, gardiner och tavlor och sånt där. Vi ska åka till stan och köpa lite av det imorgon, sen kanske vi ska åka till Ikea med Kevin nån dag.
 
Jag har ju tappat bort min mobil... Men jag har fått en gammal iphone 4 av pappa som jag kan ha så länge. 
 
Jag har ju jobbat en hel del i backen så jag har ju tjänat lite pengar. Dom ska jag spara och kanske köpa en ny telefon för. :)
 
Nu ska jag pappa gå och lägga oss, vi är jättetrötta, vi har jobbat hårt dom här dagarna. Men imorgon och på fredag är vi lediga, der är sjukt skönt!
 
Jag åker hem på söndag och börjar skolan på måndag. Alla andra börjar igentligen imorgon, men jag tyckte att det var onödigt att bara gå två dagar i skolan, så jag tog ledigt och är kvar hos pappa ända fram tills på söndag som jag sa, skitskönt!
 
Har ganska mycket ångest inför skolan... Men, men, det är bara en termin kvar nu, sen sommarlov och sen gymnsiet! Känns sjukt konstigt att jag bara har en termin kvar på högby! Sen ska jag blörja gymnasiet! Shit alltså, snart vuxen typ, nästan... haha!
 
Men nu ska vi sova, godnatt!
 
Vi hörs!
Allmänt | |
Upp