Ledig

Hej bloggen! 

Jag ligger i sängen hemma hos farmor just nu. Pappa sover och jag kan inte somna för jag sov till halv 1 idag... Vänder verkligen på dygnet när jag har lov.

Jag åkte upp till pappa två dagar efter julafton och jag har jobbar en hel del i backen dom här dagarna, men jag tjänar pengar så det är nice! 

Det var ju nyår igår och först gick jag och pappa och åt på restaurang, sen gick vi runt på stan och väntade på att klockan skulle närma sig 11, då drog vi till Skansen för att kolla på raketer och ha utsikt över hela Stockholm. Men det blev asmycket dimm kl 11 och det sög ju för då såg man typ ingenting, så det var helt onödigt att vi drog till Skansen. Men men, jag och pappa hade det mysigt iaf och så fick jag lite champagne på 12 slaget. 

Imorgon är jag och pappa lediga, SKÖNT! Eller inte för att jag är utmattad eller så, men kan vara roligt att gör nåt annat än att jobba hela jullovet. Så vi tänkte dra till stan och kolla lite i affärer och jag tänkte göra något vettigt med mina julklappspengar. 

Jag solade solarium idag förresten. Det var nice och jag skulle typ kunna somna där i, dock bara i 12 minuter, tror inte att min bleka hud pallar mer sol så här på vintern. Inte första gången iaf, tänkte sola igen på lördag och sen nån dag till, så kanske kan bli lite brun o fräsch tills skolan börjar igen. :) 

Borde väl egentligen sova nu om jag ska orka gå på stan imorgon, kl är ju halv 3! Men skulle typ kunna sitta uppe länge till, så jävla härligt att sitta uppe själv och bara mysa med en film eller något, ÄLSKART! Jag är en riktig nattuggla! 

Ska gå upp och ta något att dricka. Nu vet ni det haha! 

Puss o kram! 



Allmänt | |
Upp