Jag är så duktig!

Hej bloggen! Jag var så duktigt idag som tappade bort min iphone 5, troligtvis glömde jag den på tunnelbanan. Vi har testat att ringa till den men inget svar, så nån har väl tagit den och inte tänkt lämna tillbaka den... Mobilen var trög och batteriet tog slut skitfort, så självaste mobilen gör mig inte så mycket att jag tappade bort, hade tänkt köpa en ny iaf. Men jag hade många bilder och videor som jag är jätteledsen för att jag inte har längre... :((

Pappa har fått en iphone 4 som jag kan ha så länge.

Idag gick jag och pappa upp kl 7 och åkte mot backen halv 8. Jag stannade i Ekeröcentrum för att sola solarium. Jag har solat två gånger, tänkte sola två gånger till.

Sen åkte jag till backen där jag började jobba med en gång. Först var det väldigt lugnt, men sen blev det jättestressigt runt lunch och då stod jag själv, det var lite jobbigt.

Efter stängning åkte jag och pappa in till Petters hamburgerrestaurang på söder som heter "Käk". Det var faktiskt riktigt goda hamburgare, men inte lika goda som dom på Buthers Market där Lucas jobbar.

Sen åkte vi hem och nu tänkte vi sätta på nån bra film.

Vi hörs! Puss.
Allmänt | |
Upp