10 sanningar om mig!

1. Jag hatar kladd och om jag får lite kladd på mina händer så måste jag tvätta dom omedelbart!

2. Jag är beroende av att bada i badkar. Jag badar nästan varje dag, bästa som finns! Nästan.

3. Jag älskar att sjunga och skulle verkligen vilja hålla på med det i framtiden, men jag har alldeles för mycket scenskräck.

4. Jag är lite petig av mig och ligger t.ex täcket lite snett på sängen så måste jag gå fixa det.

5. Jag är väldigt rädd för spindlar och fiskar

6. Jag och min bror har slagit vad om att inte äta något godis, dricka läsk, eller äta bakelser och liknande.

7. Jag vill jättegärna gå gymnasium i Stockholm och flytta upp till pappa för jag blir så glad när jag är där!

8. Den kroppsdel jag gillar mest på min kropp är min mun faktiskt.

9. Min favoritmat just nu är tacogratäng.

10. Jag typ längtar till att få lyssna på musik på bussen till skolan, haha.

Allmänt | |
Upp