Gymnasiet

Halloj! Va ett tag sen nu, så det är väl dags. 

Det har hänt en hel del på sistone. Jag har börjat första året på gymnasiet och jag och Adam hyr nu ett rum i Visby så att vi har nära till skolan så att vi slipper pendla så långt. 

Jag tror att jag trivs bra i min nya klass, alla verkar schyssta och jag har några som jag känner från Högby (Jennelie, Linnéa och Felicia) och det är skönt.

Det går bra att bo själv med Adam i stan, tror jag haha. Vi bor i ett hus där det bor massa andra, bland annat Robin , Sebastian och Elias. 

Nu är det helg och vi är hemma hos mamma, det är skönt och tryggt. Idag var vi på stranden jag och mamma, det var varmt och skönt. Ikväll kom vår nya kisse! Vi tror att han ska heta Sune, men inte säkert än. Wille verkar vara lite skeptisk till en ny kisse i familjen, men det blir nog bra. 

Nästa helg åker jag och Adam upp till pappa och kanske att Sebastian hänger med också, så det ska bli kul! 

Men nu är jag as trött, godnatt! 

 
Allmänt | |
Upp